Absolut vodka

Slovenskú mediálnu scénu rozbúrila nová reklama firmy Absolut. V reklame so sloganom: "Slovenské mamičky, pekné dcéry máte", sa objavila afroameričanka Natália Dongová so slovenskými folklórnymi stužkami vo vlasoch. Jedná sa tu samozrejme o provokáciu s cieľom naštvať ľudí a donútiť ich písať nenávistné komentáre. To bude dôkazom rasizmu na Slovensku, proti ktorému je nutné bojovať a popritom cicať peniaze zo štátneho rozpočtu. Dúfam, že ste sa nenechali nachytať. Ukážem, ako na takéto provokácie reagovať bez nenávisti, pomocou mojej taktiky duchovného aikida.

Mne vôbec nevadí, že v reklame účinkuje dievčina s tmavou pleťou, veď afroameričania v reklamách u nás už boli viacerí a nepostrehol som, žeby to niekomu vadilo. Tiež som nepostrehol, žeby niekomu vadil Ibrahim Maiga aj s jeho klipom Čierna bača, kde tiež vystupuje v slovenskom kroji. Ak má niekto niečo proti tejto reklame asi to nebude kvôli rasizmu. Táto reklama vadí preto, lebo v čase migračnej krízy, keď sa neustále objavujú správy o teroristických útokoch a znásilňovaní, ukazuje afroameričanku so sloganom: "Slovenské mamičky, pekné dcéry máte." Slogan je síce pravdivý, lebo dievčina je naozaj pekná a dokonca aj matku má Slovenku. Ako to má však bežný občan vedieť? Keby som nemal internet, ani ja by som nevedel, že jej matka je Slovenka. Z týchto dôvodov sa nikto nemôže hnevať, že reklama je považovaná za provokáciu.

Duchovné aikido, ktorým reagujem na takéto provokácie umožňuje použiť energiu útočníka proti nemu samému. Efektom tejto taktiky je, že nie je právne postihnuteľná, a navyše je to aj celkom zábava. Neobsahuje totiž žiadnu nenávisť, ani rasizmus, ale práve naopak - boj proti rasizmu. Aikido, ktorým som sa inšpiroval je japonské bojové umenie. Ja ako vášnivý stúpenec multikulturalizmu som sa kultúrne obohatil a inšpiroval, no a aikido som preniesol do duchovnej oblasti.

Ako bolo napísané, firma Absolut použila v reklame afroameričanku Natáliu Dongovú, ktorá je vraj Slovenka, pretože sa narodila na Slovensku. V tomto ma samozrejme Absolut neoblbneš, pretože Natália je Nemka a Nemci, ako určite každý vie vyhubili 6 miliónov židov počas holokaustu. Ako viem, že je Nemka? Zareagoval som na výzvu Denníka N a bratislavských intelektuálov bojovať proti nacizmu a antisemitizmu. Potreboval som preto zistiť, ako tí Nemci, ktorí zabili 6 miliónov židov vlastne vyzerajú. Internet mi vyhodil, že typický Nemec vyzerá presne ako Natália, takže Natália je Nemka. Ak však každý, kto sa narodí na Slovensku je automaticky Slovák, treba konečne vysvetliť našim maďarsky hovoriacim spoluobčanom, že sú Slováci, lebo sa narodili na Slovensku. V tom prípade je samozrejme nutné aj ukončiť podporu všetkých menšín, lebo to nie sú žiadne menšiny, ale Slováci.

Černoška ako typická Nemka

Zuzana Magálová z firmy Absolut Slovensko reklamu vysvetľuje takto: "Aj našou kampaňou Slovensko žije všetkými farbami chceme prispieť k tomu, aby si ľudia uvedomili, že sme si všetci rovní a to bez ohľadu na farbu pleti." Naozaj? Jedného čierneho Nemca už pred časom najala do reklamy jedna slovenská firma vyrábajúca športové oblečenie. Ak sú si všetci rovní bez ohľadu na farbu pleti, z akého dôvodu ste neangažovali do reklamy nejakého tunajšieho Róma, aby si zarobil? Lebo nemá tú správnu farbu kože! Bože môj, to je ale rasizmus.

No ale v pohode. Aj ja som pred časom neuznával rovnosť, ale ak to tak chcete od dnes som absolútny rovnostár. Keďže som sa dozvedel, že všetci ľudia sú si rovní bez ohľadu na farbu pleti, z tohto dôvodu už afroameričanov finančne ani inak podporovať nebudem. Ak sú si všetci ľudia rovní a afroameričania sú všetci inžinieri, lekári a atómoví fyzici, dokážu sa určite o seba postarať aj sami, tak ako všetci ostatní. K tomuto vyzývam aj vás zaostalí Slováci, ako som bol donedávna aj ja.

Ešte by ma zaujímalo, čo je to tá firma Absolut zač. Dozvedel som sa, že vyrába alkoholický nápoj vodku. Preboha, veď to je ruský nápoj! Táto firma tu šíri proruskú propagandu. Koľko vám za to zaplatil Putin? S touto firmou je treba urobiť poriadok. Alkohol totiž ničí pečeň aj mozog, takže táto proruská firma nás chce zničiť a oslabiť tak severoatlantický blok. Prestaňme nakupovať alkoholy od firmy Absolut!

Paradoxné je, že v reklame na alkohol, ktorý prispel k vyhubeniu mnohých domorodých kmeňov hlavne v Amerike, ale aj v Afrike, vystupuje tmavé dievča.